Bloggintresserade

Inredning med känsla

Välkomna till vår blogg ..
Denna blogg kommer att handla om det vi gillar mest och har som jobb , nämligen inredning.
Vi kommer att lägga upp bilder på nyheter som dyker in i butiken samt att skriva om alla vackra saker.
Hoppas att den kan inspirera dig.

Ni som vill besöka oss "live" hittar oss i lyran huset i kristinehamn.








14 jan. 2011

Inspiration...

Nu duggar inläggen tätt....(bra va Malou) :-) Idag kände jag för att visa lite av det som kommer längre fram. Visar Serholts vår kollektion, som jag bara älskar. Jag är ju inte så "schabby chicig" som ni kanske tror ,eftersom vi har ganska mycket sånt i butiken. Men det här tilltalar mig mer.
Härliga färger tycker jag..(det slutar ändå med svart och vitt hemma hos mig..)

Visst ser det fräscht ut.....vårigt liksom...
Här kommer min melodi....me like.
Ja det var lite av vad som komma skall....och har vi inte beställt just det du vill ha så kan vi ju alltid få hem..
Välkomna in











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar